Lichamelijke Nike Air Max 90 Hombre Negras vermoeidheid. Letsel door overmatig gebruik. Als Nike Air Max 270 Mujer hardlopers zijn we maar al te bekend met die problemen en op een gegeven moment raken de meesten van ons in de loop van een jaar gewond. Soms genezen onze blessures met een beetje vrije tijd, of worden we misschien beter met aangepaste trainingsplannen. Andere keren kunnen blessures ernstiger zijn en hoeven ze niet lang te rennen, iets wat niemand van ons wil overwegen, toch !? Dit is vaak wanneer hardlopers alternatieve behandelingen zoeken, zoals acupunctuur, en met geweldige resultaten.
Het punt is echter dat we niet hoeven te wachten tot die vermoeidheid optreedt of dat ons lichaam versleten raakt door overbelastingsblessures. We kunnen door de Chinese geneeskunde leren om voor ons lichaam te zorgen en tot op zekere hoogte blessures te voorkomen en een beetje meer in www.mondoscale.it balans te blijven als hardlopers, moeders, vrouwen, zussen en vrouwen. We kunnen leren dat vermoeidheid, verwondingen en zelfs wat we erover voelen in termen van emoties, ook onze organen zullen raken. En onze gezondheid van organen heeft een enorme impact op ons hardloopspel en ons herstelvermogen. En als vrouwen is onze orgaangezondheid belangrijk in termen van menstruatie, bevalling en andere gezondheidsproblemen bij vrouwen in het algemeen, die van invloed zijn op ons hardlopen.
Leren over ons lichaam door de lens van de Chinese geneeskunde kan een grote verandering betekenen als het gaat om een ??lange levensduur bij het hardlopen en gezondheid in het algemeen. Ons lichaam is gemaakt om een ??leven lang mee te gaan, maar we moeten leren hoe we voor onszelf kunnen zorgen en niet wachten tot we te veel pijn hebben of ons uit balans Nike Air Max 90 Uomo voelen om hulp te zoeken.
De Chinese geneeskunde beschouwt ons allemaal individueel, als een netwerk van complementaire krachten. Er is altijd een balans tussen push en pull in ons, en dit wordt dynamiek van qi (uitgesproken als chee) genoemd, die op een vereenvoudigde manier kan worden vertaald naar energie of levenskracht. Gezondheid wordt gehandhaafd door gebalanceerde qi en elk van onze innerlijke organen heeft zijn eigen qi. Deze Qi kan uit de klap komen door verkeerd voedsel, te veel of te weinig beweging, sterke emoties en een heleboel andere redenen. De qi kan vastlopen. Het kan kapot gaan. Het kan in de verkeerde richting stromen, een tekort krijgen of stagneren, en het zal onze organen aantasten op een manier die een vlindereffect zal cre?ren, waardoor het hele orgaansysteem in ons wordt aangetast. Vaak hebben we het Nike Air Pegasus 83 Uomo gevoel dat er iets 'uit' is. We kunnen diffuse pijn, vermoeidheid voelen die niet met rust verdwijnt, of een reeks emoties zoals woede, irritatie en verdriet. En veel te vaak denken we dat het hoort bij 'een vrouw zijn', en we kunnen het zelfs de schuld geven van PMS. Leren over qi en onze organen kan een grote verandering betekenen voor onze gezondheid.
Vanavond kwam mijn middelbare schoolvriend Sara voor sushi en een praatje. We spraken over het gevoel dat we meer zouden moeten koken. Bottom line? Het is beter voor je gezondheid en je portemonnee. Maakt niet uit wat. Ik heb het gevoel dat ik het goed doe terwijl ik uit eten ga, maar ik kan het beter doen als ik het zelf kook. Maar sushi afhalen met een oude vriend op een waardeloze avond in New York is niet slecht.