We lachten door onze tranen heen en omhelsden elkaar. Het waren echt een paar moeilijke dagen en ik was verbaasd hoe goed het voelde om vrienden te zien. Door met april te kunnen wandelen, verdwenen alle moeilijkheden van de dagen ervoor. Ik was nog steeds vastbesloten om het hele pad af te maken, ook al moest ik tot het einde hinken. Ik was bereid de pijn onder ogen te zien en de uren dat ik er mentaal mee omging omdat al het andere geweldig aanvoelde. Mijn spieren zijn nooit moe. Mijn energieniveau was redelijk ondanks het gebrek aan slaap. Wat ik de afgelopen dagen en meer dan Adidas Zx 750 Damen 160 kilometer had doorstaan, had me meer vertrouwen in mezelf gegeven. Ik wist dat ik het in me had om deze FKT af te maken.
Maar mijn scheenbeen had andere plannen. Terwijl April en ik wandelden, werd het steeds duidelijker dat er iets onheilspellends aan de hand was. Ik had amper vier mijl gereden en werd opnieuw vertraagd tot een schuifelgang. Ik had nog acht mijl te gaan tot de volgende kruising. Hoe verder ik wandelde, de kansen om het hele pad te voltooien, vervaagden. In het beste geval kon ik nu maar met twee mijl per uur bewegen. Ik kon de 160+ mijlen die ik nog had niet bedekken om de huidige algemene FKT van zes dagen, acht uur en 30 minuten te doorbreken. Zelfs het simpelweg afmaken van het snelheidsrecord van de vrouwen in een bepaalde tijd was niet langer een haalbare optie. Luisteren naar mijn lichaam en er voor Nike Air Max 2017 Heren zorgen was belangrijker. Ik had misschien het vermogen en de wil om te eindigen, maar stoppen was de juiste beslissing.
Weten wanneer je moet stoppen is net zo belangrijk als weten wanneer je moet doorgaan. In tegenstelling tot elke verwonding van zacht weefsel die ik heb gehad en die gewoonlijk na verloop van tijd beter zal worden en met beweging, zou dit exponentieel pijnlijker worden naarmate ik er meer op zat. Het voelde diep en structureel en vluchtig alsof de minste verkeerde beweging het onherstelbaar zou doen uitbarsten. Het was een ongemak dat ik niet eerder kende. Ook al was het onbekend, het was een pijn die mijn lichaam instinctief kende.
Hoe graag ik het ook wilde ontkennen, het was ongetwijfeld een scheenbeenbreuk.
Terwijl ik in het gezelschap van mijn vrienden en man zat, besloten we te stoppen. Na het bouwen van een kampvuur en het delen van een paar trekjes uit Nike Air Pegasus 83 Mens een zeer welkome kolf, hebben we de prestatie geroosterd. Ik had het 240 mijl gehaald, net halverwege.
Ik ben niet dezelfde persoon die dit avontuur een jaar geleden is begonnen. Ik ging op zoek naar wat mijn grenzen waren, om meer over mezelf te weten te komen en hopelijk andere vrouwen te inspireren om hetzelfde te doen. En hoewel ik het gevoel heb dat ik mijn limiet heb getest, heb ik niet het gevoel dat ik die heb gevonden. Ik weet nu dat ik veel meer kan dan ik ooit had durven dromen.
Comfortabel zijn is niet waar het leven om draait. Het gaat erom onszelf toe te staan ??onze zelfopgelegde barrières te doorbreken en het potentieel te realiseren van wat we kunnen. Het gaat over het verkennen van de ruimte voorbij waar ons brein ons zegt te stoppen. Het gaat over psychologisch, emotioneel en zelfs spiritueel groeien door de grens van gemakkelijk te overschrijden.
Ik heb geleerd dat ik niet bang hoef te zijn voor grote doelen met schijnbaar onmogelijke succespercentages, want de moed om te proberen is een succes op zich.
Het is misschien dezelfde lunch, maar het is een ander plaatje. Wat is er anders aan deze lunch? Het was Nike Air Max 2017 Dámské gratis, dankzij een klantenkaart, en genoten van buiten in de zon tijdens het lezen van The Girl Who Played With Fire. Ik heb de laatste tijd geen zin om te lunchen omdat ik me verveel door mijn eigen kookkunsten, maar volgende week ga ik samen optreden.