Als je op zoek bent naar nieuwe hardloopschoenen, kun je gemakkelijk overweldigd worden door het aantal opties en urenlang zoeken naar de perfecte sneaker met de juiste look, pasvorm, comfortniveau en prijs. Maar maak je geen zorgen, we zijn er geweest en hebben Nike Air Max 90 Femme dat gedaan om het giswerk bij het winkelen voor nieuwe hardloopschoenen te verminderen. Bij het kiezen van de beste hardloopschoenen Nike Internationalist Womens voor dames zijn er verschillende functies waarmee rekening moet worden gehouden: gewicht, ondersteuningsniveau, de zool (bestaande uit de buitenzoollaag, tussenzool of dempingslaag en de ondervoetlaag), de bovenkant (lichaam van de Nike Air Max 270 Dámské schoen, teen box en heel fit), hakhoogte (hoe dik de hak van een hardloopschoen voelt) en meer. Na enkele professionele hardlopers te hebben geraadpleegd en onze eerdere hardloopschoenen-tests als richtlijnen te hebben gebruikt, gingen drie SI-medewerkers met achtergronden in marathonlopen en atletiek op zoek naar het beste van het beste op het gebied van hardloopschoenen voor dames op dit moment. We hebben getest in de straten van New York City; op trottoirs; grindpaden en paden rond New Jersey; en in de sportschool, op loopbanden en zelfs op elliptische apparaten. Onze testers droegen ook de Nike Air Max 90 Womens schoenen tijdens boodschappen in het weekend en op de sportschoolvloer voor stretchen na het hardlopen of gewichtheffen, want wie loopt er eigenlijk alleen maar in hun hardloopschoenen? Dus of je nu op zoek bent naar een schoen voor snelheid, Nike Air Max 95 Womens een schoen voor comfort tijdens lange kilometers of een schattige sneaker die je van joggen naar de sportschool tot brunch brengt, wij staan ??voor je klaar. Hieronder hebben we de beste hardloopschoenen gevonden die je nu kunt kopen, inclusief favorieten van Nike, Brooks, Asics, New Balance en meer. Na het eerste debuut van de Epic React-schoen in januari 2018, met het Nike's eigen schuim van de Met dezelfde naam bracht het merk begin 2019 een licht vernieuwde stijl uit. Op het eerste gezicht lijkt de Nike Epic React Flyknit 2 sterk op zijn voorganger en het testen van de schoen leverde een Nike Air Max 90 Femme Rose paar verbeteringen op, maar niet veel. En dat komt omdat de schoen al een superieure sneaker Adidas Superstar Womens was - je weet wat ze zeggen, als het niet kapot is, repareer het dan niet. Dat adagium bleek waar te zijn voor Nike's nieuwste versie van zijn Nike Internationalist Femme innovatieve hardloopschoen, die hetzelfde lichtgewicht, bijna onzichtbare gevoel aan de voet gaf. De ontwerpers zeiden dat ze wilden dat het gevoel was dat de schoen 'gewoon verdwijnt' en dat gevoel krijg ik zeker, of ik nu aan het rennen, opwarmen, strekken of gewoon rondloop. Een van mijn favoriete onderdelen van de Nike Epic React 2 is het nauwsluitende, sokachtige Flyknit-materiaal dat je voet vasthoudt dat net zo dichtbij en comfortabel aanvoelt als wanneer je jezelf inpakt en lekker op de bank kruipt op een koude winteravond. In vergelijking met de eerste versie had ik het gevoel dat het bovendeel van deze schoen wat meer gestructureerd was, dus ik had het gevoel dat het mijn voet hielp Nike Internationalist Dámské om zich veiliger te voelen en minder te bewegen tijdens het hardlopen. Dit kan simpelweg komen door het feit dat mijn oudere Epic Reacts Nike Air Max 1 Womens zich het afgelopen jaar "losser" voelden door zoveel slijtage, dus ik zal me moeten melden nadat ik bijna 10-12 maanden hardlopen in de schoenen heb. Een ander onderdeel van de schoen dat ik erg waardeer, is het kleine lipje aan de achterkant. Het lijkt misschien iets eenvoudigs, maar omdat de schoen zo nauwsluitend is, is er niet veel vast te houden en kan het soms moeilijk zijn om aan te trekken. Maar de kleine lus aan de hiel helpt enorm.