Om du ?r p? jakt efter nya l?parskor ?r det enkelt att bli ?verv?ldigad av antalet alternativ och tillbringa timmar och timmar p? jakt efter den perfekta sneakerna med r?tt utseende, passform, Adidas Superstar Mujerkomfortniv? och pris. Men var inte orolig - vi har varit d?r och gjort det f?r att hj?lpa gissningen att handla f?r nya Nike M2k Tekno Dames l?parskor. N?r man v?ljer de b?sta kvinnornas l?parskor, finns det flera funktioner att t?nka p?: vikt, st?dniv?, sulan (best?ende av det uteslutande lagret, mellansolen eller d?mpningsskiktet och underfoot-skiktet), den ?vre (skopans kropp, t? box och h?l passform), h?l droppe h?jd (hur fet en l?v sko h?l k?nner) och mer. Efter att ha h?rt n?gra pro runners och anv?nt v?Adidas NMD Femme ra tidigare k?rskor test som riktlinjer, s?tta tre SI-medarbetare med bakgrund i maratonl?pning och friidrott ut f?r att hitta det b?sta av kvinnors Nike Air Vapormax Femme l?parskor just nu. Vi testade p? gatorna i New York City; p? trottoarer; grusv?gar och sp?r runt New Jersey; och i gymmet, p? l?pband och ?ven p? elliptiska maskiner. V?ra testare tog ocks? p? sig skor p? helgem?rningar och p? gymmet f?r tr?ning efter tr?ning eller tyngdlyftning, f?r vem slutar faktiskt bara springa i sina l?vskor? S? om du letar efter en sko f?r snabbhet, en f?r komfort under l?nga mil eller en s?t sneaker Nike Air Max 270 Mujer som tar dig fr?n en jogg till gymmet till brunch, har vi t?ckt dig. Nedan har vi hittat de b?sta Nike Roshe Run Femme l?parskorna du kan k?pa just nu, inklusive favoriter fr?n Nike, Brooks, Asics, New Balance och more.Following den f?rsta debuten av Epic React-skon i januari 2018, med Nike's propriet?ra skum av samma namn, sl?ppte m?rket www.garanterra.de en lite nyformad stil i b?rjan av 2019. Vid f?rsta anblicken ?r Nike Epic React Flyknit 2 mycket lik sin f?reg?ngare och testning av skon avsl?jade n?gra f?rb?ttringar, men inte Nike Air Max 90 Mujer m?nga. Och det beror p? att skon redan var en ?verl?gsen sneaker-du vet vad de s?ger, om det inte ?r kn?ckt, fixa inte det. Det adage visade sig vara sant f?r Nike: s nyaste iteration av sin innovativa l?psko, som gav samma l?tta, n?stan osynliga k?nsla p? foten. Designarna sa att de ville k?nna att skogen "bara f?rsvinner" och jag f?r definitivt Nike Air Max 90 Donne den k?nslan, om jag k?r, v?rmer upp, str?cker eller bara g?r runt. En av mina favoritdelar av Nike Epic React 2 ?r det formformade, sock-liknande Flyknit-materialet som h?ller din fot som k?nns s? n?ra och bekv?m som n?r du s?tter dig upp och simmar p? soffan p? en kall vinterkv?ll. J?mf?rt med den f?rsta versionen k?nde jag mig som om den ?vre p? denna sko var Nike Air Max 270 Femme lite mer strukturerad, s? jag k?nde mig som den hj?lpte min fot att k?nna sig Adidas NMD Mujer s?krare och flytta mindre under k?rningar. Det h?r kan helt enkelt vara av det faktum att mina ?ldre episka reaktioner k?nde mig "l?sare" fr?n s? mycket slitage under det senaste ?ret, s? jag m?ste rapportera tillbaka efter att jag har n?rmat mig 10-12 m?nader i skorna. En annan del av skon som jag verkligen uppskattar ?r den lilla fliken p? baksidan. Det kan tyckas som en enkel sak, men eftersom skon ?r Nike Air Max 90 Femme s? formmonterad ?r det inte s? mycket att ta p? och det kan ibland vara sv?rt att s?tta p?. Men den lilla slingan i h?len ?r en stor hj?lp.